måndag

skolan idag har varit fett seg, kändes som att dagen aldrig skulle ta slut. och det hjälpte ju inte att jag mådde illa från typ lunch tills typ slutet av sista lektionen, och det blev verkligen inte bättre av att hampus satt och tryckte på min mage hela tiden heller.
efter skolan skulle jag & casandra gå hem till mig och färga mitt hår, och medan cassi satt och lekte med fiskarna, det vill säga håvade upp dom i håven och kollade hur länge dom överlevde utan vatten, så skulle jag blanda hårfärgen. men eftersom jag inte alltid kan tänka helt själv, så hällde jag i efterbehandlingen istället för blonderingsmedlet, så det var bara för oss att åka iväg till stinsen och köpa ny hårfärg. ja, och när vi var i häggvik, på väg till stinsen, så bah kom det en kille i tjugoårsåldern och frågade ifall vi hade nån cigg o bjuda på, och innan jag hann säga nånting sa cassi nej, och han bah men får jag köpa en då ? och det fick han, för han var rätt trevlig.
sen efter middan ska hon komma hit och hjälpa mig färga mitt hår, och se till att jag blandar rätt (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0