lalala

Har inte pallat skriva på ett par dar, för det har verkligen hänt så himla mycket. Det vill säga att jag har kommit utanför dörren, haha. Som .. typ i måndags, då åkte jag och Cassi till väsby, kom dit typ lagom till det stängde, men ändå. Och igår, då var vi hemma hos mig, vägde oss inför vår tävling, som jag inte har hunnit skriva om, men det är iallafall så att den som går ner x antal kilo först vinner att den andra betalar hälften av ett par cheap monday jeans.
Iallafall, och sen på kvällen sprang vi spåret, gick rätt lätt trots min brist på kondition. Och idag, CYKLADE vi hela vägen till barkaby ! Fram och tillbaka, och det är ju seriöst flera mil. Och väl i barkaby där, så bah var det några killar som kände sig tvugna att kommentera ens tuttar, vilket försig var himla trevligt.
Menmen, ska åka och handla nu, tjingeling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0