natural born killers

Har nyss sett "Natural born killers", och jag måste säga att det är den sjukaste jävla film jag nånsin sett. Och jag har aldrig fastnat för en film såhär förut. Är helt såld på Mickey också, he can murder me anytime, haha. Nej, men skämt åsido, genialisk film, rekommenderar alla som inte har sett den att se den. Försig rätt gammal, men det gör den bara bättre.

Har knaprat halstabletter hela kvällen, halstabletter och apelsinjuice. Mår illa nu också, så jag borde väl kanske gå och lägga mig nu egentligen, men jag är för uppspelt just nu. Fan asså, jag har bergis halsfluss. Så jävla ironiskt att man ska bli sjuk nu när man bestämt sig för att vara med på varenda jävligaste lektion. Hoppas verkligen att det blir bättre snart, annars lär jag bli värsta missbrukaren.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0