massor

Jahapp, så var det redan torsdag och imorrn ska man hem till pappa. För första gången på länge ser jag inte fram emot det, det enda som känns lockande är att få ha eget rum. Och att kunna vara uppe och kolla på film hela nätterna. Men jag måste seriöst börja gå upp tidigare, som jag har sagt i vadå, två veckor nu?

Och jag vill verkligen seriöst ha en kattunge. Asså, fatta o bara sitta i soffan i höst med en stor, mysig kofta och med en lurvig kisse i knät. Hur mysigt verkar inte det på en skala? I alla fall så sa mamma att pappa har börjat ge med sig, så länge den inte klöser på soffan.

Läste förresten ut 'Låt den rätte komma in' idag, verkligen aaaasbra. Jag säger det jag, den mannen vet vad han håller på med, hahah. Men iallafall, ska börja på 'Hanteringen av odöda' ikväll, I think. Men nu ska jag kolla tv och sen måste jag nog faktiskt packa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0