jag kan ha förlorat allt

Finally friday! Tänkte skriva att den här veckan har gått skitsegt, men jag kommer inte ihåg om den har gjort det eller inte. Fan, jag har börjat bli senil på senare dagar. Allt jag kommer ihåg på hela veckan är alla gånger väckarklockan har ringt, och idag då, men sen är det tomt. Det är jag nästan glad för, faktiskt.
Spex idag också, hur kul som helst. Men cp-fotograf, man fick inte stå hur man ville. Menmen. Erik, Björn och Alex var fan skönast, hade klätt ut sig till små söta fjortisar. Och Björn var oroväckande bra som tjej, hahah. Och Hugo var sötast, körde på liten skottgubbe. Själv hade man inget, så man fick improvisera, det vill säga köra på kalashatt och girlanger.

Jävla väder det ska vara då. Jag ångrar mig, jag vill inte ha höst, jag vill ha sommar igen! Gode Gud, ge mig bruna ben, värme och fräknar, snälla. Hade glömt att alla känslor kommer upp såhär på hösten, dom jag inte vill ha. Menmen, kommer tid, kommer råd.

Min läpp har svullnat upp på nåt konstigt sätt, för jag när jag tuggar biter jag i den hela tiden. Antingen det, eller så håller jag på att få ett enormt överbett. Lite funderingar, bara. Och jag vet inte varför, men helt plötsligt har jag världens sug efter tacos, det är allt jag har ätit de senaste 24 timmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0