jag är luspank

Haha, kom nyss hem efter att ha suttit i en busskur och kört 'pest och kolera' i typ en timme, efter att ha varit i kista, hihi. Pretty cold ute, speciellt om fötterna, så jag ska alldeles strax ta mig en lång, varm dusch och sen ska jag sova! Det blir tidigt idag, för imorrn vill jag verkligen vakna upp och vara utvilad, fast det verkar inte bli så. Men imorrn. Imorrn ska jag gå och lägga mig vid 9. Då missar man nästan allt bra på tv, men å andra sidan går det inte så mycket bra på onsdagar så vitt jag vet.

Förresten, innan jag glömmer, jag köpte pappiljotter idag! Som jag ska ha på mig inatt, för visst sover man i såna? Har för mig att mormor gör det, haha. Så inatt ska jag sova som en gammal gumma. Köpte hårsprat också, den Cassi använde när hon hade bigbauta-hår. Så det verkar lovande, eftersom mitt hår inte ens har hört talas om ordet volym.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0