i want höst

JA, så nu har man köpt brallorna + tagit nässpray för första gången på flera år! Asså Cassi, jag förstår varför du hatar det, det är ju verkligen vidrigt! Haha, höll på att få ett nervöst sammanbrott på Coop liksom, bara för att det sved så jävligt.
Förresten, är det bara jag som verkligen längtar till hösten? Asså liksom, fett mysigt med löv överallt och regn, och att det är mörkt och sånt, och man måste ha varma kläder på sig.

ÅÅÅÅÅÅH, och ikväll är det Criminal minds! Höjdpunkten på min vecka, säger jag bara. Fast gud, som det känns nu verkar det som att jag lär somna innan det ens börjar, men jag får försöka hålla mig vaken. Men nu ska jag iallafall gå och ta mig en bulle, och sen ska jag sitta och förbanna mig själv för att jag gjorde det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja säger ju de :O nässpray e SNUSK

2008-08-21 @ 22:43:18
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0