up with da tupp

Uppe med tuppen som vanligt idag, haha. Jag hade ställt klockan, men på nåt vis lyckas jag stänga av den i sömnen. Men runt halv 10 vaknade jag av mig själv, så det var ju bra. Hoppade in i duschen, bara för att märka att mitt schampo luktar precis som en man jag en gång träffade.
Och sen var det ju skitkul igår kväll när man skulle på sjotta, efter att ha suttit och kollat på film hela kvällen, att upptäcka att det var spya på hela toasitsen, i toan och på golvet. Pappas kompis. Nejfyfan asså, jag tycker att är man så pass gammal borde man ha lärt sig att inte dricka så man spyr.

I alla fall, The Voice ikväll med världens bästa. Ska bli skitkul att träffa Lina och Sofie igen, har inte träffat dom på flera veckor.
Och äntligen, ÄNTLIGEN kommer pappa hem från coop med mina havrefras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0