yep

Har haft en hyffsat lat dag idag, vaknade vid 1 av att ungjävlarna lät, skrek lite på dom, åt fullebulle och sen dess har jag i princip bara kollat på tv och suttit vid datorn. Hjälpte Ia i tvättstugan också, men annars har jag inte gjort ett smack. Eller jofan, jag gjorde småflätor i hela mitt hår, bara för att se hur många som fick plats, och jag kan stolt säga att jag lyckades få in 54 stycken. Men nu är mitt hår helt krusigt och jag ser ut som en hora, men det får vara.
Och pappa gav mig 200 spänn idag helt utan anledning, och häromdagen fick jag 100 av Lotta för att jag gick ut med Ozzy. Och jag som äntligen hade blivit pank, haha.
Och storasyster Jenny fyller hela 17 år idag :)


Kommentarer
Postat av: ch

bullen min ska vi synas nån dag? :)

2008-08-04 @ 19:27:36
Postat av: ch

bullen min , vi måste ses i veckan :)!

2008-08-04 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0