allsång



Var i stan med Casandra igår. Åkte in tidigt, runt 10, så runt 8-briset var det bara att gå upp och hoppa in i duschen. Ja, och i stan gick vi mest bara runt, jag köpte lite fina underkläder och en väldigt ful nyckelring, och sen satte vi oss på Bellman's. Sen gick vi vidare, och hamnade tillslut på bikbok och där köpte vi båda shorts.
Sen mötte vi upp Sofie vid centralen, och sen tågade vi iväg till Skansen. Träffade Linapina där, så vi åkte hem med henne och hennes kusin och kusinens mamma. Men iallafall, vi gick runt där ett tag, klappade får och sånt, och sen var det dags för allsång. Vi stod rätt nära scenen, fast eftersom jag är så jävla kort såg jag ändå ingenting. Förutom i extranumret, för då gick alla, och då passade jag på att tränga mig längst fram, och då kom ingen annan än Adam Tensta! Jösses, vad den mannen är snygg. Har alltid trott att han är lite ful av sig, för det ser ut så på alla bilder, men han är en riktig heting. Iallafall, så jag stod drygt två meter ifrån honom, skitstolt över det, haha.
Och idag var det meningen att vi skulle åka till Lottas land, men jag försökte förklara för pappa igår att jag inte ville följa med eftersom jag hatar att sova borta och för att jag inte tycker att det är så jävla roligt att umgås med en massa medelålders människor som bara dricker hela tiden, men han var för full för att lyssna. Vilket är precis min poäng.
Så tidigt imorse när dom var och handlade gick jag upp och ut, och var ute i flera timmar i hopp om att dom skulle åka utan mig, men icke. Jag tror att jag kom hem vid sju, och hade gått ut runt tio, så jag var ute ett tag. Fast försig klättrade jag in genom mitt fönster och tog mig en liten lur också, men ändå. Men nu vägrar pappa iallafall att prata med mig, jag tror att han har sagt typ ... 3 meningar till mig sen jag kom hem. Men han är inte arg, han är nog mest besviken på att jag inte vill följa med längre, så jag har lite skuldkänslor. Men å andra sidan orkar jag inte känna skuld, för jag tycker inte att man ska dricka så mycket när man har sina barn.
Nej, men iallafall, bilder från allsång kommer när jag orkar lägga in dom, vilket förmodligen blir på söndag eller måndag, när jag kommer hem till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0