saturday

Har lite småtråkigt, så jag sitter i soffan och slötittar på pussycat dolls med lillasyster. Väntar på att vi ska åka till kista, the family tänkte åka dit och jag måste köpa present till Lotta som fyller år imorgon, så jag tänkte följa med. Tänkte också eventuellt köpa en tjocktröja på bikbok som jag såg för nån vecka sen när jag var där med mamma.
Har varit med Casandra idag, vi hade jättemysigt. Vi åt glass och pratade om de gamla goda tiderna. Vi ska gå på bio nån dag också. Jag har verkligen saknat henne.
I kista ska jag och pappa kolla ifall vi kan hitta andra säsongen av "2 ½ män", för vi är på sista skivan på första säsongen nu. Haha, det har blivit våran grej, att sitta och kolla på det hela nätterna. Och när vi väl är i kista ska jag väl få arslet ur vagnen och köpa "Känn pulsen slå" av Berny Pålsson, för den har jag velat ha ett tag nu, men aldrig haft pengar, men det har jag nu, såå .. jag ska köpa den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0