friday

Uschuschusch, jag är en dålig människa.
Åt min alldeles första köttbit på över en månad, och jag har aldrig kännt mig så usel i hela mitt liv. Eller mått så illa, ajajaj. Nej, jag kan inte fatta hur folk kan äta kött frivilligt. Fast gud, det var ju så jäääävla gott. Men ändå, ingenting jag tänker fortsätta med, jag trivs som växtätare.
Och annars så har min diet gått käpprätt åt helvete, har ätit bröd, druckit läsk och allting idag. Men det får jag ta igen imorgon och resten av sommarlovet.
Ja, och min så kallade mor snackar om att ta mig till psykakuten, så jag kan få medicin mot mitt "mående". Ja, och då var man officiellt familjens psykfall.
Och dom ska åka och bada imorgon, men det känns inte så pepp att blotta fläsket inför en massa männsiskor, så jag skippar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0