fyfan

Herregud, jag har börjat bli senil, märker jag. Hade gett Brolle mat och vitaminer och sånt, och sen bara försvann vitaminerna, och jag var säker på att han inte hade varit i närheten av dom, men ändå låg dom i hans hus. Så jag fick självklart för mig att det var någon där, så jag fick panik, tog hamstern och sprang ut och satte mig på en bänk, och satt där i kanske 40 minuter innan pappa kom hem. Och han och Lotta fick leta igenom hela huset innan jag gick in.
Fast så här i efterhand tänkte jag att han kanske tog dom ändå, och sen kröp in i sitt hus, men jag kommer fortfarande inte ihåg.
Fan asså, jag har nog aldrig varit så jävla panikslagen i hela mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0