monday

Har inte skrivit i bloggen på ett par dagar, så jag tyckte att det var dags nu igen. Jag har egentligen ingenting att skriva, fast jag behöver nog skriva av mig lite, så ..
Åker till haverdal på onsdag, tror jag. Morfar ringde och frågade ifall jag ville följa med, och även fast det inte lockar att spendera en hel vecka med honom och hans jävla fru så känns det ändå mer pepp än att sitta hemma hela veckan, för att sen spendera midsommar på Lottas land. Det hade iochförsig varit helt okej, om det inte vore så att jag var den enda där under 25. Så nej, det känns helt klart mer pepp att åka till haverdal, med lillasyster och kusin.

Mår för det mesta helt okej nu, except for the nightmares.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0