lördag

idag har jag varit i stan och träffat daniel :D vi skulle mötas vid plattan, men hans tåg va försenat så jag fick sitta där och vänta på honom ett tag, och då vare värsta kriget mellan några emos och några fjortisar. hahah, gaaanska roligt, satt o garva smått för mig själv när emosarna satt o skrek åt en fjortis att ta på sig byxor.
men sen när daniel väl kom gick vi runt i stan lite, sen promenerade vi till kungsträdgården och tog oss en varsin glass, och sen hamnade vi på djurgårn, o så tänkte vi ta båten tillbaka till stan, men vi gick istället :)
annars vare feeett stekigt i stan, nästan för varmt, men i skuggan va de heelt perfekt.
och nu är jag hemma igen, helt taggad inför eva & adam . haha, höjdpunkten på min helg liksom, bortsett från daniel. är fett mätt också, har smällt i mig både sockerkakssmet och några proviva-dricker.
och cassi det puckot har lagt in en bild på mig ifrån nakenbadet igår i sin blogg, så alla som vill se en livs levande flodhäst borde kolla där. menmen, en dag ska jag göra precis samma sak mot henne, men då inte vara så finkänslig att jag kluddrar över hennes rumpa :D pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0