söndag

hade ett smärre matkrig med lillasyster för en stund sen, som utlöstes av att jag på skoj inte lät henne sitta i soffan. men eftersom hon inte tål skämt, tog hon sin macka och kastade den rakt i mitt huvud, så jag fick smör i hela håret, och som en liten hämnd då, kastade jag en halväten risifrutti på henne så hela hon blev full med små riskorn. haha, hela håret och allting. och det va hur kul som helst, tyckte jag, ända tills jag kom på att jag va tvungen att städa upp allt sen. fast trots att jag fick torka risifrutti från både golv och väggar i tjugo minuter, så vare helt klart värt det. hahah, och sen kommer ungjäkeln och säger att jag är omogen som kastar mat, och att jag tror att jag är så cool som har piercat ögonbrynet . man bah aha .
ska nog ta och städa mitt rum snart, det ser ut som en svinstia, fast lite smutsigare. jag svär, jag har typ inte dammsugit där inne sen november, vilket säger en hel del. men idag ska jag minsann sätta igång, och rent ska det bli också . pusshejs :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0