tisdag

image7


kom hem för en liten stund sen, från vad som skulle kunna ha varit en ganska trevlig kväll, men åhnej, så blev det ju inte . vårkväll i skolan dårå, typ hur mycket folk som helst, vi hade fiskedamm som vanligt, och godiset tog slut på mindre än en timme, så vi gick bara och strosade runt hela kvällen, snodde lite negerbollar av sexorna och så.
och nu sitter jag och kollar på ugly betty, och det slog mig just att betty, som ska föreställa värsta ful och fet med tandställning och allting, är typ tusen gånger snyggare än vad jag är. smalare också, för den delen. pojkvän har hon också. så nu tänker jag seriöst sluta äta, och jag måste köpa mig en träningscykel, och börja använda min magtränare. uschnej, jag trodde att det härhär skulle bli värsta kanonveckan, men icke sa nicke, den kommer förmodligen bli helt jäkla pissig, regna ska det också göra. men jag pallar inte skriva mer, så pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0