onsdag

idag har jag och casandra varit jätteduktiga. vi hade friidrottsdag på vallen idag, typ sjuor, åttor och nior, och när vi hade slutat tyckte casandra att vi skulle gå hem, och jag tyckte förstås att det va en kanonidé, så vi gick hem. från vallen, och det är hur långt somhelst, typ seriöst två mil. tog oss två timmar iallafall, och jag va helt död när jag kom hem. och halvvägs hem blev jag fruktansvärt sugen på havregrynsgröt, och jag såg verkligen fram emot en skål, men ååhnej, inte hade vi havregryn hemma. så jag plundrade storasysters spargris och begav mig till vivo. och jag känner verkligen att min bantning går bra, faktum är att jag kanske till och med kan bli bikinivänlig till sommaren :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0