torsdag

idag har casandra ätit en mask ! en livs levande daggmask, fast död, lite sönderbränd sådär, och halv, med inälvor och hela rubbet. hon är så grymt snuskig. haha, men aja, så nu är jag iallafall skyldig henne 200 spänn, vilket är en femtedel av min månadspeng, men det vare fan värt. bild eller eventuellt videon från när hon smaskar i sig marren kommer senare.
var hos tandläkaren idag och tog av ena tandställningen. känns sjukt konstigt utan, och jag stör mig på den där grejen bakom tänderna, men det är så mycket bättre än att ha metall i hela käften. på tisdag åker nästa del, i can't wait liksom. och på tåget hem stod det några äckelungar som försökte leka nånting, vettefan vad, men dom lyckades inte, och jag kände för att bara spy på dom.
skola imorgon då, skolkade idag, för jag är så jäkla trött på skolan just nu, och efter bråket med mamma igår kändes det som en utmärkt anledning att stanna hemma. och då syftar jag ju förstås på fläskläppen, även om den inte syns så mycket.
och juste, fuskade lite med bantningen idag, åt lite kaksmet, och lite kaka, men det tar jag igen när jag får träningscykeln. försökte ändra lite här på bloggen också, med hjälp av cassi, men jag fattade ingenting så jag gick tillbaka till det gamla. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0