lördag

usch, känner mig helt cp idag, jag börja typ grina för en stund sen för att jag är så ful . det gjorde jag försig igår också, och då vare lite värre, för då kastade jag telefonen i golvet och skit. menmen, jag får väl lära mig att leva med det.
igår vare för övrigt vääärsta strömavbrottet, typ hela sollentuna var utslaget, så vitt jag förstod det. tydligen hade en kabel ovanför tågspåren gått sönder och ramlat ner. haha, och mitt i hela strömavbrottet sa mamma något väldigt korkat, för jag bah aha, vafan ska vi göra nu då, o hon bah ja, men vi kan ju kolla på film, och vi bah aa, hur ska vi kunna göra det utan ström, och hon bah men dvdn funkar väl ? haha, fy va roligt det var. fast elen kom tillbaka efter ett tag, som tur var. sen hade det varit massa polisbiler och en likbil (?) här, så jag antar att någon här i området har dött.
sen på kvällen tänkte jag vara lite social så jag satt o kolla film me familjen . först någon som mammas kompis hade sagt skulle vara bra, men det enda som va bra på hela filmen va när en tjej sköt en kille i huvudet för att hon ville ha sin hund tillbaka, och det säger ju nästan allt. sen såg vi nån film, som enligt nån tidning skulle 'knäcka hostel', men det gjorde den INTE, kan jag säga. typ precis samma handling, fast med kineser. och jag menar, har inte folk redan asmycket emot kineser ? nejmenusch, man fick se när dom dödade en hund, och sen gjorde dom typ precis samma saker som i hostel, så nej, den va inge vidare.
menmen, jag måste gå hem till pappsi nu och mata brolle . pusshejs, :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0