fredag

hemma idag också, pallade inte gå upp imorse. jag vet inte vad det är med mig, men jag orkar verkligen ingenting. menemn, på måndag ska jag gå till skolan, och hela nästa vecka.
ska till mamma idag, ska vara där hela helgen. stämningen lär ju inte vara den bästa, men jag ska försöka att inte förvärra den. det är inte så att jag längtar dit direkt, efter allt jag sa förut. men jag får ta tjuren i hornen och ta konsekvenserna.
igår poppade pappa popcorn, och så kollade vi på 'pirates of the caribbean 2'. det va jättekul. kom på varöfr jag älskar johnny depp så mycket . garvade heeela filmen, medans storasyster satt och pratade i telefon med nån skåning hon va ihop med förut o bah 'ah, sådär låter en stockhlmsfjortis, bah satt du vet', och det fick mig bara att skratta ännu mer.
menmenmen, jag ska väl försöka hoppa in i duschen, är inte så ren om man säger så. men jag lär förmodligen slagga framför tvn en stund innan, men anyway, duscha ska jag.  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0