onsdag

hemma ifrån skolan idag också, jag pallade verkligen inte idag heller. jag skulle ändå bara ha suttit där och inte gjort någonting annat än att slösa syre, så då tycker jag att dte är lika bra att jag gör det här hemma istället.
jag har bestämt mig nu, jag ska råååbanta tills jag blir smal och slank :D jag vettefan hur det ska gå till, men jag orkar inte vara tjock längre, så det är såhär det får bli. för fettsugning har jag inte råd med, och jag litar inte på att få bidrag från varken mamma, pappa eller morfar. så det blir bara sallad för mig ett tag framöver :)
men gud, jag hade den sjukaste drömmen på länge inatt, jag drömde att en kille skulle köpa öl för han tappade alla sina i vattnet, och så skulle han köpa lite till oss också, och när han kom tillbaka högg han av en bit av mitt öra, och vägrade ge tillbaka det, och så satt han och plockade ut mina örhängen och slängde dom i sjön. usch, och sen tog han en hundvalp, och bah la den i skogen för att det skulle verka som ett övergivet rådjur :s
menmen, ska försöka bli klar med engelskan . pusshejs :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0