torsdag

image2


usch, det är värsta stekigt ute, och så är man tvungen att sitta inne och göra engelska :/ och inte har man en bärbar heller så man kan sitta ute, nej här kör man på en gammal hederlig stationär data. men det är väl ändå lika bra det, annars hade man ju bah legat o solat istället för o plugga. så iallafall, jag sitter inne och gör engelskan samtidigt som jag sitter och lyssnar på gamla godingar från 90-talet, himla trevligt faktiskt. vilket påminner mig om att vi ska ha musikredovisning om typ två veckor, och jag har inte ens valt låt. suck asså, jag blir så förbannat trött på alla jäkla läxor och redovisningar och sånt skit, varför inte bara låta oss skriva en hederlig uppsats ? sånt är jag iallafall bra på .. hahah, nej inte bra, men jag kan det åtminstonde, eftersom det inte innebär att stå framför hela klassen och prata. menmen, jag ska klara av skolan resten av året, det är ju ändå typ bara 5 veckor kvar, och jag ska ha g i alla ämnen, annars äre bah byebye tungpiercing. och det vore ju himla synd.
jag och casandra har bestämt oss för att börja cykla till översjön när vi ska dit, istället för att ta moppen, för jag behöver verkligen få ordning på figuren. eller ja, få en figur med andra ord. men hur det kommer gå återstår väl bara att se . aja, pusshejs :*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0