fredag

kom nyss hem från vad som måste ha vart årets värsta skoldag. inte nog med att jag försov mig och fick strunta i att duscha imorse, och fick gå med smustsigt hår i skolan, jag va tvungen att ha engelskaredovisning också. och alla som var där, vet att det gick åt helvete. jag kunde verkligen inte prata, det bara stannade till i huvudet på mig. sen insåg jag det, och va på vippen att springa därifrån, men jag kände att den lilla stoltheten jag hade kvar skulle inte få gå någonstans, så jag stod där framme och stammade. men ändå, det känns bra att ha gjort det.
jag känner mig astaggad att göra nånting, typ bara ingenting speciellt, bara vara ute eller nåt. lillasyster har vattenkrig med sina kompisar, och det hade iochförsig varit ganska trevligt, men dom skulle nog inte uppskatta ifall jag va me. menmen, jag får väl hitta på nåt sätt att underhålla mig själv på :/ pusshejs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0