nakenbad

cyklade till översjön med casandra idag. vi sa att vi skulle cykla dit, och det gjorde vi också ! känner mig ganska stolt, för det hade varit så himla mycket enklare att ta moppen, men nejnej, jag tog min silvriga gamla sketna cykel. sofie & company skulle redan vara där o bada, men när vi kom dit va dom inte där, så vi låg o stekte lite i solen en stund, sen skulle vi bada, men då kom det några killar, så vi väntade me o bada. sen efter ett tag bestämde vi oss för att bege oss hem, men då fick casandra den fantastiska idén att vi skulle nakenbada, och givetvis va jag me på noterna. så fjärde doppet 08 blev alltså nakenbad ! :D hahahaha, sen en grej me dom där killarna som kom innan, cassi stod och gjorde sin yoga när dom kom, i bara mässingen också, fast dom såg nog inte henne, för hon märkte att dom kom. men iallafall, sen när jag skulle gå upp efter mitt nakenbad, och var precis i färd med att ta på mig trosorna, så kommer det en massa folk, det vill säga tre killar och två tjejer, och där stod jag helt spritt språngande naken. gaaanska pinsamt faktiskt, även om dom kanske inte såg mina privata delar.
och sen ska jag åka till stan imorgon och ÄNTLIGEN träffa daniel. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0