onsdag

idag mår jag skit. och jag är förbannad. och jag är ledsen, och jag har ont och jag orkar ingenting. jag orkade inte ens vara kvar i skolan, så jag gick hem. kände att jag var på kanten till att bryta ihop, och hade någon sagt någonting som var det minsta elakt hade jag förmodligen lackat ur.
hände en hel del igår, men jag orkar inte skriva om det, det ger mig bara ångest.
usch, jag känner mig äcklad av precis allting. jag orkar inte, just nu känns det som att det skulle kännas bra ifall någon slog mig riktigt hårt. nu låter jag som ett emo märker jag, men då får jag fan göra det. för idag har jag ingen bra dag, idag har jag en dålig dag.
jag hatar den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0