hello again

Nu är det fanimig ett tag sen jag skrev sist. 4 dagar tror jag, kanske inte så länge sen egentligen men brukar man skriva 3-4 inlägg om dagen känns det som en evighet. Men det har inte hänt nånting, så jag har inte haft nåt att skriva om och då är der fan lika bra att låta bli.
Men ja, en veckas prao avklarad, det blev trollholmen för min och cassis del. Men hon dumpar mig nästa vecka, så jag får vara själv med barnen. Fast det är ganska mysigt där, jag är kär i vissa barn så jag klarar mig allt. Fast fan, va jag saknar gillbo.
Kvällen spenderade jag med alla härliga människor som gick i nian förra året, haha. Axel, fimpen, jama och några av dom andra .. Hade rätt kul, vi spelade biljard och jag och fimpen satt och snuskade till allt dom sa.

Och världens bästa mamma har ringt och bokat tid, så på torsdag är det jag som piercar tungan!



  

1. jonna och jesper, mycket kärlek.   2. casandra, mycket kärlek där också.



Kommentarer
Postat av: Casandra

ha ha .... ta bort........

2008-10-04 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0