jag suger

Fanjävlahelvetesskit, va jag suger. Som vanligt kom jag inte iväg till skolan, jag låg kvar i sängen tills bara för någon timme sen, och nu är det bara såna lektioner jag inte pallar med. Jag kan nästan slå vad om att jag kommer få gå om. Jag är jävligt lack på mig själv just nu, för jag hade lovat att jag skulle klara veckan ut. Jag tänkte på det förut, varför jag envisas med att inte gå till skolan, och jag har kommit fram till att det är för mycket folk där. Så även om jag nu skulle få g och komma in på nån linje iallafall, så skulle jag inte klara folket. Grrrreat, liksom ...
Men, iallafall, mamma om du läser det här så förlåt, jag ska försöka bättra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0