saker man ser




Egentligen skulle jag ha åkt och fixat naglarna idag, men hon som skulle fixa dom hade gått och dragit på sig en förkylning som hette duga, tydligen, så det får bli någon gång nästa vecka, I guess.
Men bortsett från idag dårå, har jag helt fullt upp den närmaste tiden, vilket känns både bra och dåligt. Bra, för då har jag nåt att göra och slipper att bara sitta hemma, och dåligt för då måste jag göra saker och kan därmed inte sova lika mycket haha.
Det är no-prov imorgon, tror att jag har ig-varning i no så jag måste plugga. Sen på lördag blir det match med morfis, aik-norrköping .. skitkul, speciellt eftersom jag är djurgårdare. Hahah, han tänker verkligen till det, min morfar. Och sen på söndag blir det ingenting annat än att träna! Ja, det står rätt hahahha. Med Marie, det kommer bli fett nice .. Och nästa fredag är det låt den rätte komma in som gäller. GAAAAH, I can't wait!

Förresten, är det någon som vet vart man kan köpa Related på dvd?


Kommentarer
Postat av: cassi

åh vem e marie:)?

2008-10-16 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0