sunday's black

Idag var jag hemma hos min älsklingspeter! Fyyy, jag har saknat honom hur sjukt jäkla mycket som helst, han var till och med sötare än jag kom ihåg honom. Hahah, jag han och jihan satt och spela spel på datorn och så helt plötsligt kom hans storebrorsa hem. Iochförsig är han två år yngre än mig, men han är snygg.

Tränade, gjorde jag idag också. Först 20 min på löpband och sen typ 10-15 min på nån annan konstig grej som var bajsjobbig men det var grey's på en av tvsarna, så det gick bra. Sen lite armträningar och situps och skit, asnice.. Träffade oliver där också, han satt och tränade för fullt, hahah.
Men nej, fan! Min favvo åkte ur ensam mamma söker. FAN! Nu tänker jag fan sluta kolla, jävla skit asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0