TUNGPIERCING! :D

ABO, OM jag har piercat tungan! Hahaha, yes i did it. Äntligen, liksom .. Fast nu såhär i efterhand kan jag säga, trots att jag älskar den, att det är det dummaste jag har gjort den här veckan. Men så säger jag bara för att det gör ont, och för att tungan är dubbelt så tjock som den brukar vara ... Men har hört att det blir så, så allt är på sin plats och jag är nöjd. Kan faktiskt medge att det inte var helt smärtfritt att göra det, men ont .. nej, ont är inte ordet. Mer bara att det kändes. Såja, det kändes, och då inte mer än att typ nypa sig i tungan. Hårt.
Haha, men ah, var ute med cassi på kvällen och bah fläshade med min fräna, svullna tunga och bah ouff. Haha, nej serious times here nu förfan. Jag kan inte snacka, haha jag kan varken säga s eller r. det blir "ssch" och "lllll".. Hoppas iallafall att det går över tills skolan börjar igen. Men nu ska jag soooova, i min fina mysiga säng, med sjutton kuddar bara för att hålla huvudet högt, vilket sägs vara bra mot svullnaden.
Bild kommer imooooorrn, när jag har hittat usb-adaptern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0