jag vill spela!

FAN, jag blir snart galen! Jag har tappat bort mitt jävla sims-spel och just nu vill jag verkligen, verkligen spela. Men kan jag hitta det då? Tro på fan att jag inte kan! ÅH, jag blir så jävla irriterad på att saker och ting helt plötsligt bara försvinner. Jag har letat överallt, men det är varken på mitt, linas eller ias rum, och inte heller i vardagsrummet eller i källaren där den gamla datorn står. Inte heller på vinden eller i ias garderob .. Varför jag letade där vet jag inte, men jag hade fått för mig att det var där. Och jag vettefan vad jag ska göra annars hela natten, för jag kan verkligen inte sova och jag känner mig för aktiv för att kolla på tv/film. Verkar fan inte som att gud vill se mig lycklig .. Men jag ska fortsätta leta ett tag till, och hittar jag det inte får jag väl slå mig med något hårt i huvudet så jag däckar, vadsomhelst liksom ..

____________________________________________________________________________

Hah, hittade det typ 5 minuter efter det att jag skrev ovanstående .. Blev helt överlycklig och hamnade nästan i extas, tills det visade sig att man behövde båda skivorna och jag bara hade hittat den ena. Rätt besviken är jag nu, kan man säga. Men jag hänger inte läpp för det, för jag tänker sitta och digga lillefot-låtar hela natten, HAHA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0