caspian

idag har vi äntligen varit och hämtat kissemissen, verkligen hur söt som helst. Fast jag kände mig riktigt elak, för barnen där ville inte att han skulle flytta. Jag kände igen mig lite där, med tanke på att jag grät ögonen ur mig när ralle och svullo flyttade.
Han var riktigt gnällig i bilen, kan man ju försig förstå, spydde och klöste och jamade. Min hand är ingen vacker historia i nuläget, eftersom jag inte kunde låta bli att stoppa in fingrarn i buren.
Sen har han bara suttit under soffan hela dagen/kvällen, men sen kom han fram och sen låg vi och mjyste i soffan. Men hahaha, sen när vi skulle sova (ja, sova, redan) och hade bäddat ner oss och kollade på 40 year old virgin satte han sig ner och sket. Skiiitmysigt, och nu satte han sig och pissa också. Mmm, nice .. Jag kanske borde kollat ifall han var rumsren, vilket han tydligen inte är. Men aja, nu är det inte så mycket mer han kan göra i min säng .. Men nu tänker jag iallafall sova, i mitt kalla vanlig täcke eftersom duntäcket hänger på tork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0