we can talk everyday

veryvery nice dag idag, började med att prins väckte mig vid halv 10 - 10 för att han var hungrig och ville ha mat. så jag hade inget annat val än att gå upp och fylla på matskålarna, och snäll som jag är ställde jag mig sedan och skalade räkor till honom. jojo, minsann, han blev mycket glad, skulle pussas och ha sig efteråt. Han pussas faktiskt, jag blev själv lite chockad när jag märkte det men han pussas gärna och ofta, haha.
sen bärde det av hem till jane, hon kom och hämtade mig och så gick vi ut med hennes hundar och sen åt vi vårrullar. veryvery myspys, och så visade det sig att hennes killes barn är kalle från praoen, haha så jag var bara tvungen att följa med och hämta honom, och sen bar det iväg till barnens hus, för kalle skulle ha lite halloween-saker. och nu är jag hemma igen, och ikväll blir det ju grey's för hela slanten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0