choklad och soulmates

Uuusch, jag är verkligen äcklig. Har ett sånt sjukt choklad och sötsug att det inte är sant. Gjorde en sån där kaka där man bara behöver blanda i vatten och sen schoff in i ugnen, och trots att den smakar skit har jag ätit nästan halva redan. Men till mitt försvar är det den där speciella tiden på månaden, hahahaha.

Pratade om själsfränder med Sofie och Cassi häromdagen, och jag tror egentligen inte på sånt men Cassi sa att hon är säker på att den rätte väntar på henne där ute. Och fast jag är skeptisk till det, tror jag att jag har hittat min.

Kommentarer
Postat av: CH

hahahah sluta få mig framstå som mongo :D jasså vem då ?

2008-09-07 @ 21:14:25
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0