i need some råd

Joggen var inte så jobbig, trots att det var närmare en halvmil. Jobbigt bara att det skulle regna. eller regna och regna, dugga. Märkte vilken dålig kondition jag har, visste det innan men ändå.

Tänkte att jag skulle ta och färga håret idag, men jag vet inte vilken färg bara. Antingen kör jag på den gamla hederliga, det vill säga bleka utväxten och svart underhår, eller så testar jag nåt nytt, typ .. mörkbrunt. Har iofs haft det och det såg förjävligt ut, men då hade jag megaögonbryn också. Och mycket kortare hår. Hade sån där svart sprejfärg som man sprejar i håret, men den tog slut efter typ en tredjedel av håret, så helsvart får jag aldrig veta om jag passar i. Men jag började med luggen och det, och enligt mig ser det inte fyskam ut, utan det ser ganska .. personligt ut. Och inte på ett dåligt sätt. Så jag tror att jag ska TONA det lite mörkt, och sen köper jag blekning också, för säkerhets skull. 

    


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0