movienight fan

Tjo, kom nyss hem från stinsen/posten. Har hämtat ut filmerna jag beställde häromdan, som jag inte har skrivit om här, men kommit har dom. Så ikväll/natt blir det bara mys, med både "American history x" och klassiker som "Inget är heligt" med magnus betnér. Har ju en liten crush på honom just nu haha, så den lär jag nog se ett antal gånger. Har också "Exorsisten", fast den vågar jag aldrig se själv, och "Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö", trots att vi ska se den med klassen, men jag är helt 100 på att den är skitbra, så jag köpte den ändå.
Så det blir väl film, sen so, sen en till film, och sen ska jag väl sova. Och dusch därimellan, eller om jag ska ta det imorgon bitti? Förmodligen gör jag så, eftersom jag ser ut som hell om jag går och lägger mig med blött hår, haha.

Kommentarer
Postat av: casandra

haha okej, jag vill se american history x ;););)

2008-09-18 @ 21:30:56
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0