my hollywoodboy

JUUUUSTJA, snackade med Emilpemil igår, han var hemma på permission! Damn asså, va jag har saknat honom. Han hade varit på Coop här i rotan och käkat på donken typ häromdan, och där var ju jag idag så då kanske jag satt där han satt, haha. Och när jag pratade med honom var han i Nacka, så egentligen hade jag ju hur lätt som helst kunnat åka och träffa honom, men så är man ju så jävla lat också. Men det var kul att prata med honom, han berättade att han ska på polisförhör för att han försökte döda sin mamma. Den mannen har ingen gräns, verkar det som. Men han var stolt över mig för att jag satsar på vg i so. Jag älskar honom :)

Kommentarer
Postat av: Casandra

HAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAH VADÅ DÖDA SIN MAMMA :O!!!!!!! HAHAHAAHHAA lille emil :/

2008-09-07 @ 13:03:36
URL: http://hejcassi.blogg.se/
Postat av: Casandra

juste , ja har ditt diadem ! och linne!

2008-09-07 @ 13:10:48
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0