PLINGPLING BULLFITTOR!

Fan, galet jobbig dag. Måndagar är alltid värst, brukar man ju säga. Fast personligen tycker jag att alla dagar är lika förjävliga. Fast idag har nog varit lite speciell, trodde att jag hade ställt klockan på halv 7, men det visade sig att jag hade ställt den på halv 5 på dan istället. Hade inte pappa ringt hade jag nog fortfarande sovit nu. Så jag var ju i princip död, så jag har inte pallat jobba på nån lektion, utom slöjden och lite på no:n. På matten försökte jag bara sova, men utan framgång. Och sen hade några rotat i min väska, och visst, det är ingenting egentligen, men dom hade ju tagit saker jag inte tänker skriva här, och då blir man ju rätt irriterad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0