shopping med cassi

Det blev både väsby och solna idag. Först väsby, köpte ett par lurviga strumpor med halkskydd, hahah. Killen i kassan tyckte att det var ganska underhållande, frågade om jag skulle ut och parta. OM jag rodnade så in i helvete .. Köpte en stickad tröja + ett par trosor på h&m också.
Sen åkte vi till sooolnish, cassi skulle till aikshopen men den var stängd, så vi pallarade oss till centrum, där jag köpte en vanlig grå tröja, lactal och sånt där glidmedel som blir varmt! Hahah, tänkte att det måste man ju fan testa nån gång.
Kom hem, helt beredd på middag, men åhnej, så jag fick äta kalaspuffar. Sen visade det sig att vi skulle äta hos mammas kompis, men jag pallade inte. Så nu sitter man här, kollar på one tree hill och väntar på att miami ink ska börja. Sen får jag se ifall jag går hem till pappa eller stannar här, men det lutar åt det förstnämnda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0