nattinatti snart

ÅH! Kom på att jag drömde att jag jobbade på donken i natt, och att det var riktigt jäkla komplicerat också, med folk som skulle ha nachos och lökringar, och allt var det var. Tjockisdröm eller vadå?
Aja, nu läser jag iallafall lite kim novak, pratar med martin ericson också, men han ska sova nu, och jag funderar faktiskt på att göra samma sak, är grymt trött. Haha, läser lite attligga bloggen också, så jävla intressant det kan vara att läsa om nån annans sexliv liksom, haha. Bah ah, idag har jag haft sex med 17 olika personer, men det blir väl 8 till ikväll. Somliga har det allt bra alltså.
Jag känner egentligen inte för att sova riktigt än, måste ändå vänta tills tolv så jag kan slänga iväg ett sms till nån som skulle ha mitt nummer. Kan ju passa på att hänga upp ia's tvätt då, som jag sa att jag skulle. Passar nog på att slänga in en till tvätt, så man har några kläder att ha på sig i veckan, haha. Men sen blir det fan bingen asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0