skjut mig, snälla

Fan, jag hatar allting just nu. Jag orkar inte med det här, jag har varit nästintill apatisk hela dagen, har skyllt på pms och att jag är omotiverad. Omotiverad, ja, till allting. Men pms vettefan, jag har inte koll på det där. Men det lät rimligt och jag skulle få vara ifred. Få vara ifred, och slippa tänka på annat än sånt jag ville tänka på
Har noll koncentrationsförmåga, det är helt sjukt. Jag kan inte koncentrera mig på nånting, jag orkar inte ens försöka mer. Helst av allt skulle jag vilja sova, men jag kan inte hur mycket jag än försöker. Det är så, när jag är vaken kan jag inte somna, och när jag sover kan jag inte vakna. nån annan som har det problemet kan ju tipsa hur fan man gör för att kunna somna, det där med att vakna skiter jag fullständigt i.
 Jag skiter i det här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0