tillåt mig att dampa

Fredag, fredag, fredag, och jag ska bara kolla på film hela kvällen! kan jag behöva efter den här dagen. Serious asså, jag har dampat loss på selander för han är så jävla jobbig, kallade mig både neger och muslim och allting. Inte för att jag har nåt emot negers, men jag vill ändå inte bli kallad det. Och mattias filmade när jag stod och småskrek att selander skulle sluta röra mig, inte så där jättekul precis ..
Yep, och på vägen hem vart jag uppraggad av en kille som sa att han var 95:a, men såg mer ut som en 98:a. Och då är jag allvarlig. Menmen, han fick en kram och så fick han pussa mig på kinden, haha.

Och just nu sitter man bara och lyssnar på en massa gamla godingar, som gym class heroes och fall out boy. Såna låtar man toklyssnade på förut, men inte har hört på ett bra tag, jättemysigt äre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0