ge mig nina, please

Fyfan för kyla, säger jag bara. Hade tänkt gå på kvällspromenad, men så var det typ tio minusgrader ute, inte så lockande direkt. Så det blir väl att man spenderar kvällen framför datorn som vanligt dårå. Boooorde kanske plugga lite matte, prov på onsdag, men jag känner att jag redan är på gränsen till ett utbrott, och matte brukar inte direkt göra saken bättre.
Försöker ladda ner lite låtar med nina rochelle, men det finns ju fan inga på det där jääävla frostwireskiten.. Grymt irriterande, men om någon har nån låt med dom från albumet "mörkertal", så adda [email protected] och skicka, pleeeeease! Nej men allvarligt, det vore skitschysst, för jag behöver det just nu. Har nån Säkert! - Det var tre månader sedan idag, så är det kanon det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0