en som förblöder synder och skuld

Ikväll är jag riktigt osocial. Sitter på rummet och lyssnar på musik, känner mig grymt sugen på film, men jag vet inte vilken i så fall. Känns som att det blir antingen Juno eller Girl, Interrupted. Eller silence of the lamb, men jag känner för komedi eller nåt. Så det lutar alltså åt Juno.
Tänkte lite på det där med kattunge också. Visst skulle jag klara det, men vissa stunder känns det som att jag kommer döda den, och jag hade nästan bestämt mig för att skippa kissen, men så satt jag och kollade på blocket för skojs skull bara, så kom det en vit katt som hette Caspian. Ödet eller vadå? Jag har ju gått runt i flera veckor och velat ha just en vit katt, som jag skulle döpa till Caspian! Så honom tänkte jag att jag skulle ha, men han bodde i umeå så det var ju uteslutet ..

Kommentarer
Postat av: Casandra

HÄHÄ ja kanske de :D men ja fick den (a) hihihi

2008-09-12 @ 20:53:32
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0