jamenvisst

Bestämde mig för att vara hemma från skolan idag också. Vaknade halv 8 och bah nej fyfan, jag orkar inte. Så det vart att stanna hemma en dag till, men imorgon ska jag iallafall nog gå.
Fick brev ifrån BUP igår, ska dit på onsdag och prata och så. Fick ett annat brev idag, från polisen, ska dit den 16e på polisförhör. Ser veerkligen fram emot det.
Blir en ny dator idag, wiiie! Haha, ska bli så jävla skönt att ha en egen, utan kladdigt tangentbord (jo, dte var jag som spillde juice på storasysters dator, men ändå). Och det bästa är att det bara är jag som ska använda den, så då behöver man inte undra så mycket om vem det är som släpper in allt virus, haha. Men fan, det lär bli jobbigt att få alla bilder och musik och sånt till den, men då har jag iallafall något att göra i helgen, vilket är bättre än att bara sova som jag hade tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0