it's okay that we're dying

Jag är hemma från skolan idag igen, på grund av att jag 1. mår illa, 2. är trött och 3. inte orkar leva just nu. Jag har nog aldrig förut varit såhär trött, jag är allvarlig när jag säger att jag skulle kunna gå och lägga mig och sova tills oktober. Och jag tror inte ens att jag skulle vara riktigt pigg då heller. Däckade på soffan igår runt 9 och vaknade inte förrän nån timme sen, helt död förstås och med gamla sminkrester och kläderna på.
Men Thåström, Lars och Säkert! hjälper mig att orka vara vaken, jag är tacksam för det. All annan musik ger mig ångest, speciellt kärleksmusik. En annan sak som hjälper är att Låt den rätte komma in kommer på dvd. Vet inte riktigt när, men jag är glad ändå. Och tanken på kissekatt. Men allt annat är skit rakt igenom.

faller isär
lalalalalala
jag föll isär idag
hundra ledsna bitar på golvet,
det var en gång jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0