stolt som tuppen

Shiiiat va trött jag är! Ska släcka lampan och sussa snart, men tänkte att jag skulle skriva en rad eller två först. Kvällen spenderades framför tvn med john tucker must die, för lina är chicken o vägra skräck, och april fool's day också. Den är fan mycket bättre första gången man ser den, men så är det med dom flesta filmer.
Och jag är fan överlycklig, för jag har äntligen fått arslet ur vagnen och fört över mina låtar från gamgamla datan. Så nu har jag mina låtar, och en speciellt. Känns fan som att det är den som hjälper mig andas just nu.
Aja, imorrn får det fan bli plugg, även om det blev lite av det idag också. Lucktexten till engelskan har jag gjort, och jag är skitstolt! Damn asså, jag håller fan på att bli värsta pluggisen, sitter och gör läxor på en lördag fan. men det är väl bra, antar jag.




bara jag som tycker att han är den hetaste man som existerar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0