lösenord

Kände för att skaffa lösen, så det är så ett tag. Vet inte riktigt hur länge, tills jag orkar igen. Kanske ska skaffa en ny blogg, jag vet inte men förmodligen kommer jag inte göra det. Men kanske.
Igår var helt okej, när alla hade gått och lagt sig satt jag, lina och carro och bara pratade, om allt och inget. Om spökhuset på grönan och om besatta får, och the ring. Hästar också, vet inte riktigt hur vi kom in på det, men carro sa att vi borde komma hem till henne och rida ikapp med tåget. Det lät faktiskt ganska mysigt, även fast jag anser att hästar är mat och inte vänner. Vem vet, jag kanske ändrar åsikt ..

Hade en liten fight med pappa och ia idag också, pallar inte skriva om vad men jag lackade ur och slog pappa med en kniv .. Dock med skaftet dårå, så han skadade sig inte allvarligt, men ont gjorde det nog för jag tog i allt vad jag kunde, och när jag är arg blir jag förvånandsvärt stark. I alla fall, jag orkar inte vistas i samma hus som dom, men det är så långt till skolan från mamma, så jag får härda ut och/eller bli sams med pappa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0