schizo?

Lukten av gas gör mig glad,
synen av blod gör mig lugn.
Ärr fascinerar mig,
smärta ger mig bekräftelse.
Självmord lockar mig
och fara får mig att känna mig levande.
Jag lever hellre i mörkret än i ljuset.
Det krävs inte ett Einstein för att fatta
att jag inte är helt okej.


________________________________________________

Ja, jag fick för mig att skriva igen. Som vanligt lite.. lite emo, men det funkar för mig och jag bryr mig inte om vad någon annan tycker.
Är hemma hos mamma nu, kände tidigare verkligen inte för det, mestadels för att hon har börjat skrika på mig mer än vanligt. Men väl här känns det okej, bara jag och Uffe hemma nu. Han bjuder på cigg, så min harmoniska balans är återställd igen.
Jag fick ett ryck tidigare och låg ute på altanen och solade. Läste också, ruggigt mysigt var det trots att det blåste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0